NDT Bobath BABY
Na kurs NDT Bobath Baby pierwszeństwo mają osoby z listy oczekujących.
Instruktorzy prowadzący:
Liliana Klimont-Fjøsne – PT, senior Bobath tutor
Małgorzata Szmurło – Ph MD
Rena Chamudot – PhD, OT Bobath tutor
Marleen D`hondt, SLT, senior Bobath tutor
Beata Wasicka, asystent, PT Bobath tuto
Kurs przeznaczony jest dla: fizjoterapeuci, którzy legitymują się dyplomem fizjoterapeuty, mgr. rehabilitacji ruchowej, logopedzi, terapeuci zajęciowi, a także ukończyli kurs podstawowy NDT Bobath.
Termin kursu: 20.06-29.06.2024r.
Miejsce kursu: Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego WYSPA , ul. Budowlanych 23, 80-298 Gdańsk
(siedziba firmy Olicon Sp. z o.o.) Wyznacz trasę
Cena szkolenia: 7800 zł (w tym 1300 złotych opłata kwalifikacyjna płatna 7 dni od potwierdzenia zgłoszenia)*
Pozostała kwota 6500 zł płatna do 30 dni przed rozpoczęciem kursu.
Wpłaty należy dokonać na rachunek:
97 1240 1268 1111 0011 0698 3923 Bank Pekao S.A.
II O. w Gdańsku, Ul. Garncarska 23, 80-893 Gdańsk
Nazwa odbiorcy :
Olicon Sp. z o.o. ul. Budowlanych 23, 80-298 Gdańsk
Tytuł wpłaty:
opłata kwalifikacyjna za kurs: ………………………………………………oraz Imię i Nazwisko.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie spowoduje wykreślenie z listy uczestników.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc o udziale w szkoleniu decydować będzie kolejność wpłat!
* W przypadku rezygnacji z kursu opłata kwalifikacyjna nie podlega zwrotowi.
Zapisy: Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: akademia@olicon.com.pl tel: 58 761 01 00 lub 601 335 322
Ilość godzin: 80 godzin (x45 min)
Tematyka kursu:
-
- typowy i nietypowy rozwój dziecka w pierwszym roku życia (niemowlęta i małe dzieci z nietypowym/opóźnionym rozwojem psychomotorycznym, niemowlęta urodzone przedwcześnie, niemowlęta z mózgowym porażeniem dziecięcym, funkcjonalne zaburzenia widzenia zwiazane z wczesnym uszkodzeniem OUN, zaburzenia regulacji)
- wczesna diagnostyka dzieci urodzonych przedwczesnie i dzieci z grupy „ryzyka”.
- Aktualne kierunki we wczesnej stymulacji i wsparciu rozwoju psychomotorycznego w oparciu o ICF
- Rozwój zmysłów i znaczenie procesów integracji i przetwarzania bodzców sensorycznych.
- Znaczenie zabawy w rozwoju, aktywne uczenie się, rozwój relacji społecznych
- od wczesnej diagnostyki funkcjonalnej do optymalnej interwencji
- wczesna interwencja skoncentrowana na rodzinie
- Logopedia: rozwój funkcji przyjmowania pokarmu we wczesnym okresie życia: od ssania do przyjmowania pokarmów stałych. Narzędzia diagnostyczne w ocenie gotowości do przyjmowania pokarmu (feeding readiness assessment (EFS, SOFFI, Neo-eat, Pedi-eat, ), terapia wybranych zaburzeń przyjmowania pokarmu)
W czasie szkolenia uczestnicy będą pracować praktycznie z niemowlętami w wieku 0-24 miesięcy z zaburzeniami rozwoju o różnej etiologii i obrazie klinicznym (oparte na podejściu „problem solving”).