Nasza Oferta

Konsultacja lekarza rehabilitacji

Oferta skierowana jest do niemowląt:

• których rozwój psychoruchowy przebiega z opóźnieniem,
  • których rozwój psychoruchowy jest zaburzony,
  • u których stwierdzono wady wrodzone,
  • u których dostrzega się cechy nieprawidłowego napięcia mięśniowego,
  • u których podejrzewa się wystąpienie kręczu szyi.

Oferta skierowana jest do dzieci, u których podejrzewa się lub stwierdzono występowanie schorzeń:

• ORTOPEDYCZNYCH
    (skoliozy, bóle kręgosłupa, hyperkyfozy, ch. Scheuermanna, wady postawy, wady stóp, deformacje klatki piersiowej, bóle stawów, stany po urazach, stany po zabiegach operacyjnych, wady wrodzone kręgosłupa, kończyn dolnych i górnych, schorzenia mięśni, więzadeł i innych tkanek miękkich, jałowe martwice kości, Choroba Perthesa, przykurcze stawowe, rzadkie choroby uwarunkowane genetycznie, następstwa nadwagi i niedożywienia w układzie ruchu, wiotkość stawowo-więzadłowa).
  • REUMATOLOGICZNYCH
    (zapalenia stawów, chodromalacja rzepek, osteoporoza, inne schorzenia reumatologiczne).
  • NEUROLOGICZNYCH
    (mózgowe porażenie dziecięce, przepuklina oponowo-rdzeniowa, choroby mięśni, stany po urazach mózgu, rdzenia kręgowego, udary, zaburzenia ruchu i chodu, uszkodzenia nerwów obwodowych, okołoporodowe i pourazowe uszkodzenie splotu ramiennego, zaburzenia napięcia mięśniowego (hipotonia, hipertonia), zaburzenia równowagi i koordynacji ruchów, bóle kręgosłupa i kończyn, dyskopatie, dysfunkcje ręki).

Na naszym blogu

PODARUJ 1% PODATKU

KAŻDY GEST NAWET NAJDROBNIEJSZY, ZMIENIA ŚWIAT… …CZYJŚ ŚWIAT   Przekazując 1% swojego podatku Fundacji Wyspa Skarbów wspierasz dzieci potrzebujące intensywnej, regularnej rehabilitacji.

BIAŁA SOBOTA

Kochani! 08 sierpnia serdecznie zapraszamy Was na Białą Sobotę! Tego dnia odbędą się BEZPŁATNE KONSULTACJE naszych specjalistów:

Grupa wsparcia dla rodziców

Przed nami piękny projekt!Od nowego Roku Szkolnego otwieramy grupę wsparcia dla Rodziców Dzieci z niepełnosprawnościami.Spotkania będą całkowicie bezpłatne!!!Wsparcie finansowe otrzymamy od…

Kiedy pracujemy?

pon – pt 8-19