Szkolenia

Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym

09 czewca 2018 rok (sobota)
Czas trwania
10 godzin dydaktycznych
Koszt
300 zł brutto
Miejsce
Gdańsk, przy ul. Budowlanych 23 (dzielnica Kokoszki) w siedzibie firmy Olicon Sp. z o.o.
Prowadzący
Pani Wioletta Bartkiewicz – terapeuta integracji sensorycznej, psycholog
Program

1.    Baza umiejętności grafomotorycznych (omówimy sobie co jest ważne dla prawidłowego rozwoju tych funkcji oraz jak je wspierać, z podaniem konkretnych ćwiczeń – zarówno w formie indywidualnej jak i grupowej)
2.     Chwyt narzędzia pisarskiego (szczegółowo omówimy ułożenie rąk, zapoznamy się z arkuszami obserwacyjnymi chwytu narzędzia pisarskiego, szeroko omówimy przyczyny nieprawidłowych ustawień- dużo szerzej i bardziej szczegółowo niż na pierwszym stopniu Terapii ręki) – zachęcam do zebrania ze sobą zdjęć lub filmów dzieci z nieprawidłowymi ustawieniami.
3.    Zdobywanie umiejętności wycinania nożyczkami.
4.    Wsparcie dziecka leworęcznego.
5.    Rodzaje mas plastycznych do wykorzystania w terapii – zasady wprowadzania oraz przepisy na masy „własnej roboty”.
6.    Motoryka mała w dysleksji.
7.    Pomysły na pracę domową dla całej rodziny.

Informacje dodatkowe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing

„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.”

Kiedy pracujemy?

pon – pt 8-19