Nasz Zespół

Monika Ciąćka

mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta widzenia, instruktor orientacji przestrzennej, oligofrenopedagog

Pedagog specjalny, tyflopedagog z wieloletnim doświadczeniem z dziećmi z wszelaką niepełnosprawnością.

Pracowała m.in. w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz w Ośrodku Wczesnego wspomagania Rozwoju dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Sobieszewie, gdzie trafiają prawie wszystkie niewidome i słabowidzące dzieci z Pomorza.

Prowadzi terapię pedagogiczną dzieci niepełnosprawnych oraz terapie wzroku.
Miłośniczka komunikacji alternatywnej . Aktualnie prowadzi zajęcia rewalidacyjne, kompensacyjno- wyrównawcze w prywatnej szkole podstawowej.

Ukończone kursy :

  • zrozumieć dziecko z ADHD- podstawy terapii, wspomaganie rozwoju
  • Sensomotoryczna terapia widzenia
  • Funkcjonalna ocena i terapia widzenia dzieci słabo widzących
  • Makaton moduł I , II
  • ACC. Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się.

Na naszym blogu

Grupa wsparcia dla rodziców

Przed nami piękny projekt!Od nowego Roku Szkolnego otwieramy grupę wsparcia dla Rodziców Dzieci z niepełnosprawnościami.Spotkania będą całkowicie bezpłatne!!!Wsparcie finansowe otrzymamy od…

Zaburzenia integracji sensorycznej u niemowląt.

Naturalnym stanem funkcjonowania dziecka jest stan zadowolenia. Jeżeli niemowlę ma kłopoty ze snem, jedzeniem, zabawą czy kontaktem z najbliższymi warto mu pomóc. Przydatna może okazać się konsultacja z terapeutą Integracji Sensorycznej.

Kiedy i jakie krzesełko wybrać do karmienia?

Wielu rodziców często zadaje sobie pytanie czy to już dobry czas, aby posadzić dziecko w krzesełku do karmienia. Jak już zapadnie ta decyzja rynek oferuje wiele modeli począwszy od materiału wykonania, możliwości regulacji, czy kolorystykę. Na co jednak powinien zwrócić uwagę rodzic malucha? Pierwszą…

Kiedy pracujemy?

pon – pt 8-19
sob 10-15
nie nie pracujemy

Gdzie jesteśmy?

Kartuska 214, 80-122 Gdańsk

Jak się umówić?

tel

58 736 54 00 / 48 601 330 664
mail recepcja@olicon.com.pl

Umów wizytę